پایگاهی که به عشق شهدای غواص افتتاح شد

پایگاه خبری ارک اصفهان:

پایگاهی که به عشق شهدای غواص افتتاح شد

آسمان رنگ دیگری داشت . شادی و غم با هم قرین شده بود. از طرفی خوشحال بودند به خاطر پایان سال های انتظار و غمگین بودند به خاطر خبری که نشان از غربت لاله ها می داد . یاد روزهای مردادی سال 62 دوباره زنده شد ،روزهایی که آغاز ورود آزادگان دلیر ایران زمین بود و هر روز یوسفی به کنعان باز می گشت ، اما در این سالها باز هم خیلی ها نیامدند ، نه خبر  شهادتشان آمد نه نشانی از زنده بودنشان نه اسارت ، تا راه تفحص در عراق هم باز شد و دسته گلهای پرپر تازه ای شناسایی شدند و غم انگیزترین کوچ آسمانی در این اواخر هویدا شد، اصفهانی ها میزبان میهمانانی بودند که پس از سی سال شهر خود را بار دیگر می دیدند . میهمانانی که همه آن ها را با نام شهدای غواص خطاب می کردند و شربت شهادت را با دستانی بسته و بی دفاع نوشیده بودند.

اگرچه بیش از یک سال از تشییع شهدای غواص در اصفهان می گذرد اما داغ غربت این شهدا هنوز در دل اصفهانی ها تازه است و  مردمان این خطه از کشور گاه و بی گاه به یاد یونس های انقلاب اسلامی محفلی را بر پا می کنند .

این بار ورزش دوستانی از جنس آب و اعضای انجمن صنفی استخرهای اصفهان اتفاقی جدید را رقم زدند و آن افتتاح پایگاه بسیج شهدای غواص در استان اصفهان بود تا یاد این شهدا برای همیشه در دل های علاقه مندان به شنا زنده بماند .

در این مراسم که با حضور اعضای انجمن صنفی استخرهای اصفهان ، فرماندهان نیروی مقاومت بسیج ، غریق نجات ها و علاقه مندان به شنا برگزار شد حکم فرماندهی بسیج شهدای غواص از سوی بسیج اصناف به رئیس انجمن صنفی استخرهای اصفهان تقدیم شد .

محمد طبیبی رئیس انجمن صنفی استخرهای اصفهان در این مراسم ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت : فرمایشات مقام معظم رهبری خطی مشی حرکات ماست و ما در تلاش هستیم تا برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت خود را بر این اساس تدوین کنیم.

سرگرد هادیان از فرماندهان بسیج استان اصفهان نیز در این مراسم  به ابعاد مختلف تشکیل بسیج بیست میلیونی اشاره و تاکید کرد : یکی از توطئه های دشمن تخریب بنیان خانواده است که همه باید نسبت به آن توجه داشته باشیم و برای تقویت آن بکوشیم

تشکیل پایگاه شهدای غواص توسط انجمن استخرهای استان اصفهان اتفاقی قابل تقدیر و یکی از کارهایی است که برای گرامی داشت یاد و خاطره ی این شهدا در اصفهان برگزار شده است.

غ

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا