شهردار اصفهان:شهرک سلامت مایه افتخار مردم اصفهان خواهد بود

پایگاه خبری ارک- شهردار اصفهان با اشاره به سرعت بالای فعالیت‌های عمرانی ابرپروژه‌های شهرداری اصفهان گفت: بر اساس زمان‌بندی صورت گرفته فاز نخست شهرک سلامت نیز همچون بسیاری از دیگر پروژه‌های شهرداری اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان،‌ دکتر مهدی جمالی‌نژاد در حاشیه آئین افتتاحیه و کلنگ‌زنی طرح‌های منطقه هشت شهرداری اصفهان که در قالب بیست و چهارمین برنامه «هر هفته چند افتتاح» برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد کریم اهل‌بیت (ع)، به اضافه شدن کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید در کنار افتتاح پروژه‌ها اشاره و اظهار کرد: از این رو در سال جاری در کنار بهره‌برداری از پروژه‌ها، کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید را نیز به ویژه در محلات غیر برخوردار اصفهان آغاز کرده‌ایم.

وی در ادامه به افتتاح چهار پروژه در این هفته اشاره کرد و بیان داشت:‌ بر این اساس فرهنگسرای کوجان در محله‌ای بسیار محروم در منطقه هشت شهرداری اصفهان با زیربنای یک‌هزار و 800 متر مربع و عرصه 800 متر با هزینه سه میلیارد تومان افتتاح شد.

شهردار اصفهان بهره‌برداری از ورزشگاه شهدای فردوان با سه هزار و 400 متر عرصه و زیربنای دو هزار متر مربع با اعتبار پنج میلیارد تومان را نیز از دیگر پروژه‌های بهره‌برداری شده در منطقه هشت شهرداری اصفهان عنوان کرد و افزود: پارک اردیبهشت جنب فرهنگسرای کوجان نیز با اعتبار 3.5 میلیارد تومانی افتتاح شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پل مكانيزه عابر پياده با اعتبار يك ميليارد و 200 ميليون تومان گفت: در سال جاری نیز همچون سال گذشته بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف در مناطق کمتر برخوردار شهرداری اصفهان در دستور کار قرار گرفته است.

آغاز عملیات اجرایی بوستان محله بهرام‌آباد و زورخانه شمس‌آباد

جمالی‌نژاد در ادامه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی دو پروژه دیگر در این منطقه گفت: عملیات اجرایی بوستان محله بهرام‌آباد واقع در خیابان امام خمینی (ره) با مساحت 7هزار متر مربع و زورخانه محله شمس‌آباد در خیابان کاوه با مساحت 400 متر مربع نیز همزمان با افتتاح پروژه‌های منطقه آغاز شد.

وی همچنین به سرعت بالای بهره‌برداری از اَبَرپروژه‌های شهرداری اصفهان اشاره کرد و افزود: از این رو بخش اعظمی از این پروژه‌ها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار اصفهان به بازدید از شهرک سلامت اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: این شهرک که قرار است جایگزین سرانه‌های درمانی سطح شهر اصفهان باشد و ترافیک خیابان آمادگاه و هسته مرکزی شهر اصفهان را ساماندهی کند، با سرعت قابل توجهی در حال پیشرفت است.

وی با بیان اینکه بر اساس زمان‌بندی صورت گرفته فاز نخست شهرک سلامت اصفهان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد،‌ افزود: باید توجه داشته باشیم که این شهرک همه استانداردهای درمانی کشور را دارد و در بسیاری از موارد نیز استانداردهای بالاتر از خاورمیانه را دارا است.

جمالی‌نژاد تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که خدمات ارائه شده در شهرک سلامت می‌تواند در آینده‌ای نزدیک اصفهان را به مرکز جذب توریست درمانی خاورمیانه درمان کند.

وی همچنین با بیان اینکه شهرک سلامت در چهار فاز به بهره‌برداری خواهد رسید،‌ ابراز کرد: فاز نخست این پروژه شامل کلینیک‌های تخصصی،‌ مطب‌های فوق مدرن و فروشگاه‌های طبی و رستوران‌های ارگانیک است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار اصفهان مرکز جامع پزشکی و درمانی شامل امکانات تشخصیص و درمانی مانند ام.آر.آی و سی.تی.اسکن مولتی اسکایس و رادیولوژی و شیمی درمانی را نیز بخش دیگری از شهرک سلامت اصفهان عنوان کرد و افزود: همچنین مجتمع آزمایشگاهی، هتل بیمارستان چهار ستاره و بیمارستان فوق تخصصی نیز از دیگر بخش‌های شهرک سلامت اصفهان است.

وی با بیان اینکه شهرک سلامت مایه افتخار مردم اصفهان خواهد بود، ‌بیان کرد: در این راستا پارکینگ و وسایل حمل و نقل عمومی و همچنین راه‌اندازی تقاطع غیر همسطح به صورت فوری در دستور کار قرار گرفته است.

عید فطر نخستین جشنواره «زاینده‌رود» برگزار می‌شود

جمالی‌نژاد همچنین از برگزاری جشنواره فرهنگی، ‌تفریحی و ورزشی «زاینده‌رود» در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و به مناسبت عید سعید فطر اشاره و اضافه کرد: در این راستا باید توجه داشته باشیم که این جشنواره برای نخستین بار و به منظور ایجاد فضایی شاد برای شهروندان در کنار رودخانه زاینده‌رود که به دلیل خشکی مورد توجه شهروندان نیست در دستور کار قرار گرفته است.

photo_2016-06-21_12-10-09photo_2016-06-21_12-09-58

photo_2016-06-21_12-09-54

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا