سامسونگ نسخه‌ی به‌روزشده‌ی گلکسی A8 را در ژاپن رونمایی کرد

خبرگزاری ارک – سامسونگ نسخه‌ی جدید و به‌روز گلکسی A8 را امروز در کشور ژاپن رونمایی کرد. این نسخه‌، نسخه‌ی 2016 گلکسی A8 نیست بلکه یک‌ نسخه‌ی به‌روز از گلکسی A8 بوده که منحصرا در ژاپن عرضه خواهد شد. البته این بدان معنا نیست که گلکسی A8 که در ژاپن معرفی شده دچار تغییرات خاصی نبوده چرا که چیپست 64 بیتی Exynos 5433 جایگزین چیپست اسنپ‌دراگون 615 شده است.

نسخه‌ی جدید این گوشی دارای رم 2 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی است. پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی تا 128 گیگابایت و دو سنسور 16 و 5 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین اصلی و جلوی گوشی از دیگر مشخصات گلکسی A8 سامسونگ است. سامسونگ برای این گوشی باتری 3050 میلی‌آمپری را در نظر گرفته و اندروید 5.0.1 نیز به صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب شده است. این گوشی دارای حسگر اثر انگشت بوده و تنها 6 میلی‌متری ضخامت دارد.

سامسونگ نسخه‌ی به‌روزشده‌ی گلکسی A8 را در ژاپن رونمایی کرد؛ چیپست جدید 64 بیتی

نسخه‌ی به‌روز شده‌ی گلکسی A8 سامسونگ در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی در روزهای آینده در ژاپن عرضه خواهد شد. سامسونگ هنوز اطلاعات بیشتری را از این گوشی و قیمت آن منتشر نکرده است.

هنوز بسیاری از کاربران منتظرند تا سامسونگ از نسخه‌ی 2016 گلکسی A8 به طور رسمی رونمایی کند. همان‌طور که مطلع هستید نسخه‌ی 2016 سه گوشی گلکسی A5,A3 و A7 چند روز پیش به طور رسمی معرفی شد.

سامسونگ نسخه‌ی به‌روزشده‌ی گلکسی A8 را در ژاپن رونمایی کرد؛ چیپست جدید 64 بیتی

منبع: تک نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا